შესავალი 3D ანიმაციაში - ონლაინ კურსი
სილაბუსი
I კვირა
- შესავალი და კურსის მიმოხილვა.
- სტუდენტების და მენტორის გაცნობა.
- ანიმაციაზე, როგორც დამოუკიდებელ სფეროზე საუბარი.
- კურსის მიმოხილვა.
- Autodesk Maya პროგრამის ინსტალაციის ინსტრუქცია.
II კვირა
- ანიმაციის 12 პრინციპის ახსნა და გაანალიზება.
- Autodesk Maya - პროგრამის მიმოხილვა, ნავიგაცია, ანიმაციისთვის საჭირო ინსტრუმენტების გაცნობა.
- რა არის Keyframe და როგორ ვაცოცხლებთ პერსონაჟებსა თუ ობიექტებს მათი საშუალებით.
III კვირა
- ბურთი, როგორც ანიმაციური პერსონაჟების საწყისი.
- პერსონაჟების ხასიათის მიმოხილვა.
დავალება:
- Bouncing Ball - მჩატე და მძიმე ბურთების ხტუნვის ანიმირება (ვერტიკალურად)
- Bouncing Ball - ბურთის ხტუნვის ანიმირება (ჰორიზონტალური მიმართულებით)
- Bouncing Ball - თაიმინგის და სფეისინგის ამოხატვა
- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში - დგომა, ჯდომა, სიარული, მძიმე
საგანზე მიწოლა, მორცხვობა.
IV კვირა
- Obstacle course - წინააღმდეგობების გადალახვა ბურთის მეშვეობით.
- ანიმაციის პრინcიpების gamoyeneba და დაკვირვება ბურთის ხასიათზე.
- Squash and Stretch - ანიმაციის პრინციპის ინტეგრაცია.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა. Readability და Silhouette.
დავალება:
Obstacle Course - გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა, 3D ბურთის ანიმაციის შესრულება
Beach Ball - სანაპიროს ბურთის ანიმირება
Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში თემატიკაზე - სასოწარკვეთილი/განადგურებული
V კვირა
- Pendulum - ქანქარას ანიმაცია.
- Overlapping action - ანიმაციის პრინციპის ინტეგრაცია.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.
დავალება:
- Obstacle Course - 3D ანიმაციის შესრულება შემუშავებული კადრირების მიხედვით.
- Pendulum - ქანქარას ანიამციის გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა.
- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში - კედელზე მიწოლა, მძიმე ბურთის ხელებში დაჭერა, თოკის მოქაჩვა, ხელებზე დადგომა.
VI კვირა
- ციყვუნია - ციყვის მსგავსი მარტივი პერსონაჟის გაცნობa.
- Anticipation/exaggeration - შემზადება და გაზვიადება ანიმაციაში.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.
დავალება:
- ციყვუნიას ანიმაციის გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა.
- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში, თემაზე - შეწუხებული/ჩაფიქრებული.
VII კვირა
- ბურთულა - ფეხებიანი პერსონაჟის გაცნობა.
- Vanilla Walk Cycle - სიარულის ციკლის განხილვა.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.
დავალება:
- ციყვუნიას 3D ანიმაციის შესრულება წინასწარ მომზადებული კადრირების მიხედვით.
- ბურთულას სიარულის ციკლის 3D ანიმაციის შესრულება.
VIII კვირა
- ბურთულას ახალი ანიმაციის ახსნა - “მიპარვით სიარული”
- როგორ შევქმნათ შოურილი და როგორ მოვაწონოთ თავი სტუდიებს ჩვენი ანიმაციური ნამუშევრების სრული პოტენციალის ჩვენებით.
დავალება:
- ბურთულას მიპარვით სიარულის 3D ანიმაციის შესრულება.
- შოუ რილის აწყობა.
IX კვირა
- სტუდენტების განვლილი ნამუშევრების შოურილების წარდგენა და შეფასება.
- სერთიფიკატების გადაცემა.
- რეკომენდაციების გაცემა და კარიერის შემდეგი ნაბიჯებზე საუბარი.



