top of page
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • LinkedIn

შესავალი 3D ანიმაციაში - ონლაინ კურსი

სილაბუსი

I კვირა


- შესავალი და კურსის მიმოხილვა.
- სტუდენტების და მენტორის გაცნობა.
- ანიმაციაზე, როგორც დამოუკიდებელ სფეროზე საუბარი.
- კურსის მიმოხილვა.
-
Autodesk Maya პროგრამის ინსტალაციის ინსტრუქცია.


II კვირა


- ანიმაციის 12 პრინციპის ახსნა და გაანალიზება.
-
Autodesk Maya - პროგრამის მიმოხილვა, ნავიგაცია, ანიმაციისთვის საჭირო ინსტრუმენტების გაცნობა.

- რა არის Keyframe და როგორ ვაცოცხლებთ პერსონაჟებსა თუ ობიექტებს მათი საშუალებით.


III კვირა


- ბურთი, როგორც ანიმაციური პერსონაჟების საწყისი.
- პერსონაჟების ხასიათის მიმოხილვა.


დავალება:
- Bouncing Ball - მჩატე და მძიმე ბურთების ხტუნვის ანიმირება (ვერტიკალურად)

- Bouncing Ball - ბურთის ხტუნვის ანიმირება (ჰორიზონტალური მიმართულებით)
- Bouncing Ball - თაიმინგის და სფეისინგის ამოხატვა

- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში - დგომა, ჯდომა, სიარული, მძიმე

საგანზე მიწოლა, მორცხვობა.


IV კვირა


- Obstacle course - წინააღმდეგობების გადალახვა ბურთის მეშვეობით.
- ანიმაციის პრინcიpების gamoyeneba და დაკვირვება ბურთის ხასიათზე.
-
Squash and Stretch - ანიმაციის პრინციპის ინტეგრაცია.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.
Readability და Silhouette.


დავალება:
Obstacle Course - გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა, 3D ბურთის ანიმაციის შესრულება
Beach Ball - სანაპიროს ბურთის ანიმირება

Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში თემატიკაზე - სასოწარკვეთილი/განადგურებული


V კვირა


- Pendulum - ქანქარას ანიმაცია.
-
Overlapping action - ანიმაციის პრინციპის ინტეგრაცია.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.


დავალება:
- Obstacle Course - 3D ანიმაციის შესრულება შემუშავებული კადრირების მიხედვით.
- Pendulum - ქანქარას ანიამციის გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა.
- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში - კედელზე მიწოლა, მძიმე ბურთის ხელებში დაჭერა, თოკის მოქაჩვა, ხელებზე დადგომა.

 


VI კვირა


- ციყვუნია - ციყვის მსგავსი მარტივი პერსონაჟის გაცნობa.
-
Anticipation/exaggeration - შემზადება და გაზვიადება ანიმაციაში.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.


დავალება:
- ციყვუნიას ანიმაციის გეგმის მომზადება, კადრირების დახატვა.

- Sketchbook: წინასწარ მოწოდებული 3D პერსონაჟის დაყენება სხვა და სხვა სტატიურ პოზებში, თემაზე - შეწუხებული/ჩაფიქრებული.

 


VII კვირა


- ბურთულა - ფეხებიანი პერსონაჟის გაცნობა.
-
Vanilla Walk Cycle - სიარულის ციკლის განხილვა.
- პერსონაჟების ხასიათების მიმოხილვა.


დავალება:
- ციყვუნიას 3D ანიმაციის შესრულება წინასწარ მომზადებული კადრირების მიხედვით.
- ბურთულას სიარულის ციკლის 3D ანიმაციის შესრულება.

 


VIII კვირა


- ბურთულას ახალი ანიმაციის ახსნა - “მიპარვით სიარული”
- როგორ შევქმნათ შოურილი და როგორ მოვაწონოთ თავი სტუდიებს ჩვენი ანიმაციური ნამუშევრების სრული პოტენციალის ჩვენებით.


დავალება:

- ბურთულას მიპარვით სიარულის 3D ანიმაციის შესრულება.

- შოუ რილის აწყობა.

 


IX კვირა


- სტუდენტების განვლილი ნამუშევრების შოურილების წარდგენა და შეფასება.
- სერთიფიკატების გადაცემა.
- რეკომენდაციების გაცემა და კარიერის შემდეგი ნაბიჯებზე საუბარი.

© 2025 yvela ufleba daculia.

levanimator.ge

bottom of page